Community poll
Hvad synes du om Pro-Shop?

LEVERING:

billardpro.dk sørger for levering med Post Danmark (med mindre andet angives) til modtager senest 48 timer efter afgivelse af ordre. Rettidig levering forudsætter dog at Post Danmark overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos Post Danmark, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Post Danmarks kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 97% for brevpakker og minimum 99% for pakkepost. Bemærk dog at disse procentsatser er gennemsnitlige, og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer. dkbillardproshop.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender dkbillardproshop.dk naturligvis en ny leverance uden beregning. 

Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af Post Danmarks målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse område i nogle tilfælde kan vare 2 dage.
billardpro.dk tager altid udgangspunkt i dag-til-dag levering. Der leveres ikke til Færøerne, Grønland og udlandet.


REKLAMATION & VARERETURNERING:

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til: 

Billardpro.dk
Hesselvigvej 3
2770 Kastrup
Email: 
info@billardpro.dk
Tlf. 53501332 - Dagligt 14-18


*KONTAKT OS ALTID VIA MAIL, INDEN RETURNERING AF EN VARE - DEREFTER VENDER VI TILBAGE INDENFOR 24 TIMER MED NÆRMERE INFO

Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv. 
 

Newsletter